Wat doet 4me nu precies voor jouw bedrijf?Uitgegeven op 26-02-2021 om 15:19 |
link |
bewaar |
print4me is de
enterprise service management-applicatie die speciaal is ontwikkeld om de Service Integration and Management-organisatie (SIAM) te ondersteunen. 4me stelt de interne en externe serviceproviders van een onderneming in staat om samen te werken terwijl het platform de servicelevels bijhoudt binnen een intuïtieve gebruikersinterface die administratieve inspanning minimaliseert.
4me & SIAM
Door cloud computing en agile verandert de manier van samenwerking tussen klantorganisaties en (IT-) dienstverleners drastisch. De noodzaak voor Service Integration and Management (SIAM) is daarom actueler dan ooit tevoren.
Het platform van 4me biedt hierin ondersteuning. Op deze manier worden diensten van verschillende leveranciers naadloos op elkaar afgestemd en geïntegreerd. Zodanig dat de klant het gevoel heeft dat hij enkel met één dienstverlener te maken heeft.
Automatische tracking van alle end-to-end SLA's, evenals de services die worden geleverd door shared services-organisaties en managed service providers.
Naadloze en veilige samenwerking tussen alle ondersteuningsdomeinen binnen dezelfde organisatie, evenals met de managed service providers.
Next-level service-integratie
Door het naadloze en secure systeem blijft 4me in controle, ook wanneer er veel interne en externe aanbieders zijn die moeten samenwerken. Zo wordt het beheren van tal van outsourcingscontracten geen uitdaging meer.
4me maakt een optimale samenwerking mogelijk over de grenzen van de eigen organisatie heen. Met het platform van 4me kan elke betrokken organisatie zijn eigen beveiligde 4me-account opzetten en dit account zo configureren dat het geoptimaliseerd is voor de ondersteuning van de eigen interne processen.
Deze organisaties kunnen vervolgens besluiten om hun 4me-accounts te koppelen. Dit maak 4me dan ook uniek in zijn markt. Zo'n link wordt een 'trust' genoemd. Deze link tussen twee organisaties maakt het bijvoorbeeld mogelijk om SLA's op te stellen en deze te delen binnen de keten. Voorts wijst het geautomatiseerd gedeelde verantwoordelijkheden toe inclusief changes, taken en projecten.
De diensten van 4me
De diensten van 4me bestaan voornamelijk uit het verzorgen van de implementaties van klanten en support bieden waar nodig. Het team bestaat uit professionals met een hoge dosis vakkennis, waardoor relevante innovaties en nieuwe technologieën gemakkelijk en snel geïntegreerd worden.