Nieuwe column van Pink: Telefoonstress
Uitgegeven op 26-08-2022 om 14:56 |
linkDeze week was de week van de grote telefoonruil. Mijn werkgever had besloten dat het tijd werd voor een nieuwe mobiel, met als gevolg dat ik een week lang bezig ben geweest om van alles over te zetten op 2 nieuwe telefoons. Ik was jarenlang principieel niet van plan om met 2 telefoons rond te gaan lopen, dus ik had voor privé geen mobieltje. Deze week moest ik bakzeil halen, want diverse onmisbare apps mochten niet meer op de telefoon van de baas vanwege de veiligheid. Vanaf nu kan ik dus mijzelf bellen. Ik heb ook een appgroep met mijzelf aangemaakt waarin ik diepe gedachten (en wachtwoorden) met mijzelf deel….
Ik heb overigens nog nooit een week gehad met zoveel stress en irritatie. Wat een ellende, vooral als het niet gaat zoals je wilt en je ook niet weet of je het fout doet, of dat er iets buiten je schuld niet in orde is. Dat laatste bleek bij het nieuwe abonnement. Ik had de goedkoopste uitgezocht, kniert die ik ben, en dacht dat het daaraan lag. Maar dat was dus niet zo. En eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit zo’n goede helpdesk aan de telefoon gehad. Mijn redder heette Ingrid en als ze zou werken op de suicide-lijn zou ze vele levens redden. Hulde aan de helpdeskmedewerker die je geruststelt, meedenkt, op tijd terugbelt en de boel oplost.
Lees verder….