Keukenbrand
Uitgegeven op 21-07-2006 om 02:50  |  link  |  bewaar  |  print

HIPPOLYTUSHOEF - Vanacht rond half twee werden de bewoners van de Bijlstraat in Hippolytushoef luidruchtig gewekt door gillende brandweer-sirenes. Een bewoner van genoemde straat had de frituurpan aangezet en was even later volgens een omstander in slaap gevallen.

Het gevolg was een ontploffende frituurpan en een aanzienlijke schade aan de keuken. De buren werden uit huis gehaald omdat het vuur vermoedelijk oversloeg. De brandweer had snel de brand onder controle. Twee schoonmaakploegen moeten een en ander weer in het gareel zien te krijgen, zowel bij de in slaap gevallen bewoner als bij zijn buren.
(advertentie)
(advertentie)
Formido. Haal meer uit je huis.
Occasions
Toyota Yaris 1.3 VVTi Luna inclusief afleverkosten
€ 3.995,-

Citroen C3 1.6 e-HDi Airdream
€ 5.445,-

Algemeen nieuws:
Algemeen internetnieuws:
Algemeen wetenschapsnieuws:
Wieringer historie:
Garage Veltman aan de Rijksweg in Hippo - Klik op de foto voor een grotere versie en meer informatie...