HIPPOLYTUSHOEF - Vanmiddag hebben de bewoners van Hof van Wieringen en Ulkediep weer mogen genieten van de kibbeling van de Wieringer Vishandel. Als Bert hier voor wordt gevraagd door de leiding van Samen, doet hij dit tegen een gereduceerd tarief. "Beetje sponsoren voor de ouderen, die vinden het altijd prachtig als ik kom te bakken." Het ziet er weer heerlijk uit en zo te zien hebben de bewoners ervan genoten.