ASSEN - Afgelopen maandag tot en met woensdag was het jaarlijkse uitje van de Rode Hoeden Wieringen naar de Bonte Wever. De dames waren er voor de zevende keer en werden inmiddels ook door een aantal vaste gasten herkend, erg leuk. Lekker drie dagen ontspannen, lekker eten en drinken. Genoeg te beleven voor iedereen, zwemmen, sauna, spel of gewoon lekker niks. 's Avonds was er entertainment in de vorm van live-muziek en kon er gedanst worden. Iedereen heeft genoten en kijkt weer uit naar een volgende keer.
Als er nu dames zijn die dit lezen en denken daar wil ik wel eens wat meer van weten, elke derde zaterdag van de maand, van september tot en met juni drinken zij om 11:00 uur koffie bij restaurant Bij Ons Thuys op Stroe. Kom gerust een keertje langs misschien wordt je ook blij van de dames en sluit je je bij ze aan.