HIPPOLYTUSHOEF - De spelers van Succes 6 stonden te trappelen om vandaag aan het nieuwe seizoen te beginnen. Deze jonge ploeg, vorig jaar nog uitkomend onder de naam Succes 8, verloor hun eerste bekerwedstrijd helaas met 2-1 uit bij FC Den Helder 2. Op Instagram kijken ze echter positief uit naar het vervolg van de beker- en competitiewedstrijden. Hieronder hun mooie video voor de seizoensopening. Dat belooft wat voor de rest van het seizoen. Veel plezier en Succes mannen, Wieringernieuws ziet jullie bijdragen graag tegemoet.