TUTTO Woonstijl groeit en oktober is woonmaandUitgegeven op 13-10-2020 om 18:59 |
link |
bewaar |
printTUTTO Woonstijl groeit en is dus klaar voor de volgende stap! Op 3 oktober lanceerden zij hun nieuwe logo middels een online Lifestream.
HIPPOLYTUSHOEF – Onderneemsters Diana Leeuwestein & Linda van Eekelen lanceerden op 3 oktober, tijdens een Lifestream op hun Facebookpagina, hun nieuwe logo en die is vanaf vandaag ook te zien op de social media kanalen van TUTTO Woonstijl.
Leeuwestein en van Eekelen begonnen hun avontuur op 20 januari 2019, in het centrum van Hippolytushoef. Met hun passie van interieur, kleur en styling begonnen zij met enthousiasme aan TUTTO Woonstijl en met die toewijding is TUTTO gegroeid, in wel producten als hun team. De lancering startte met een introductie video, waarna een interview met Linda & Diana te zien was. Dit interview werd afgesloten met een feestelijke onthulling van hun nieuwe logo en huisstijl, passend bij hun vervolg met TUTTO Woonstijl!
TUTTO Woonstijl staat niet alleen bekend om hun uitgebreide woonassortiment, maar vooral ook om hun interieuradvies en de informele gezelligheid die daarbij komt kijken. Er wordt met plezier en oprechte enthousiasme gewerkt aan de verschillende opdrachten en dat geeft voor de klant de ruimte om zicht zelf te kunnen zijn. “Als we de klant écht zien zoals hij/zij is, kunnen wij ook het beste advies geven. Je huis is uiteindelijk de plek waar jij jezelf kunt zijn en thuis voelt.”. Aldus Leeuwestein.
Tijdens de Lifestream werd de kijker meegenomen in het avontuur van TUTTO Woonstijl. Hoe het begon, waar ze nu staan en natuurlijk de plannen voor de toekomst. Van Eekelen; “We merkten de groei, we hadden als snel hulp nodig en zo kwamen Edo Bos en Kelly Sue erbij. Edo is onze handige man die bij de klant komt voor verschillende klussen, van het inmeten en ophangen van raamdecoratie tot het leggen van een vloer. Kelly Sue werkt samen met Diana aan de interieuradviezen en presentaties hiervan.” Diana voegt eraan toe; “Nu het team is uitgebreid, hadden wij nu ook meer ruimte om eens te kijken naar ons bedrijf. Past onze communicatie en huisstijl nog bij wie wij zien en waar we heen willen? Na deze kritische blik hebben we toch besloten er een frisse wind doorheen te laten waaien en alles aan te passen aan waar we nu staan en heen gaan. Zo ontstond onder andere het nieuwe logo dat we met veel enthousiasme via de Lifestream met onze volgers deelden.”
Leeuwestein en van Eekelen voeren de veranderingen consistent door met hun nieuwe huisstijl en beeldlogo (huisje tussen T’s) en start daarmee een nieuwe dimensie waar TUTTO Woonstijl volgens de onderneemsters ook aan toe is. Hip, maar huiselijk en chic, maar toegankelijk. Dit is straks niet alleen terug te zien in hun nieuwe reclame uitingen, maar ook op hun social media kanalen waar het bruisende TUTTO Team te volgen is. Zij delen hier nieuwe woontrends, hun bezigheden en projecten. Van Leeuwestein en van Eekelen; “We vinden het een mooi platform om met onze volgers in contact te zijn, maar ook om wooninspiratie te delen, dat is tenslotte ook waar onze passie ligt!”
Het nieuwe logo is vanaf volgende maand te zien op de gevel van het pand van TUTTO Woonstijl, te kerkplein 23 Hippolytushoef.
Het nieuwe logo en huisstijl van TUTTO Woonstijl is online te bewonderen via
www.tuttowoonstijl.nl en op het Instagram kanaal:
@tutto-woonstijl en op de Facebook pagina:
Tutto Woonstijl. Hier kun je ook het TUTTO Team volgen en blijf je op de hoogte van de laatste woontrends.