Waar klantvriendelijkheid toe kan leidenUitgegeven op 22-09-2020 om 18:27 |
link |
bewaar |
printDEN OEVER - (ingezonden bericht)
In Den Oever bij de Dekamarkt, ontstaan zomaar van die klant contacten, die heel waardevol zijn geworden. Wendy Bugel en Cisca Meijer staan daar op de bake off en bakken daar de broodjes en andere lekkernij, met nog een aantal lieve collega's. Daar komt ook altijd Martine van B&B Villa Nieuwland, om het ontbijt voor haar gasten in de B&B en de Wierschuur te halen.
Door de tijd heen is daar een goede samenwerking ontstaan. Martine besteld en wij zorgen dat het tip top in orde is. Soms is er even tijd voor een praatje en zo kwam het spontaan uit het niets, dat Wendy zei, ik denk dat Cisca en ik maar eens een nachtje bij jou moeten komen om te kijken hoe het in een B&B werkt. Waarop Martine meteen zei, "Dat staat, ik nodig jullie uit om een nachtje te komen."
En zo zijn we maandag 21 september een nachtje gaan logeren in Villa Nieuwland. Een warm welkom, een mooie wandeling over Wieringen gemaakt en 's avonds heerlijk gegeten bij Bruisend in Den Oever. 's Morgens stond er een uitgebreid ontbijt voor ons klaar, waarvan onze andere collega Charlotte de broodjes gebakken had. Hoe mooi kan het zijn. Dit nemen ze ons niet meer af. Wendy en ik hebben het fantastisch gehad.
Dit alles op ons mooie Wieringen!!