Embrace blijft zich ontwikkelenUitgegeven op 13-12-2012 om 16:49 |
link |
bewaar |
printHIPPOLYTUSHOEF - (Advertorial)
Het is al weer twee jaar geleden dat een aantal ondernemers de handen ineensloegen en besloten tot de oprichting van een nieuwe samenwerking. Bij de Firstlady organisatie waartoe we toen behoorden misten we iets. Dus besloten we iets nieuws te bedenken. We hebben toen met 5 ondernemers met 10 winkels een nieuwe formule bedacht en daar is Embrace uit voort gekomen. Maar de formule is blijvend in ontwikkeling en zal continue veranderen.
Net als de omgeving waarin we ons bevinden. De opkomst van social media, webshops tablets en de beschikbaarheid van internet in het algemeen hebben hun weerslag op de manier waarop we met elkaar communiceren. Onze klanten willen niet achterblijven bij deze ontwikkelingen. Ze staan midden in het leven, hebben een druk sociaal leven en begrijpen heel goed dat deze vernieuwingen steeds meer geïntegreerd raken in onze maatschappij en ervaren daarvan inmiddels ook de voordelen. Embrace blijft daarin niet achter. Ook wij zijn actief op het internet met een website. Nieuwtjes vermelden we op facebook of via twitter en aan een webshop wordt hard gewerkt. Zo zorgen we ervoor dat we bereikbaar zijn wanneer de klant dat wil.
Maar we willen ook binnen de collectie blijven vernieuwen en daarom zijn we altijd opzoek naar nieuwe opkomende merken. Elk seizoen doen we ons best om volgens de laatste mode en trends een nieuwe collectie samen te stellen. Bekende merken zoals Cecil, Street One, s Oliver en sinds kort ook Geisha zijn daar in terug te vinden. Voor het komend seizoen wordt onder andere Soya aan onze collectie toegevoegd. Wij streven er naar de collectie zo op te bouwen, dat het voor elke vrouw mogelijk is een modieuze garderobe samen te stellen volgens de laatste trends en met eigen ideeën en met een eigen identiteit, zonder daarvoor een fortuin kwijt te zijn.
Belangrijk daarbij is dat de klant zich welkom voelt bij Embrace. Onze medewerkers zullen er alles aan doen om ze dat gevoel te geven. Zij hebben al jaren ervaring in het modevak. Zij helpen de klant de juiste keuzes te maken, adviseren oprecht, denken mee. Daar ligt onze uitdaging, want wij zijn pas tevreden als de klant dat is.
Deze week is de SALE begonnen. Het klinkt vreemd maar achter de schermen zijn wij al weer druk met de zomercollectie. We hebben nu kortingen tot wel 30% op de wintercollectie. Dus dit is de kans om voordelig nog even een feest-outfit samen te stellen of nog even die lekkere warme winterjas aan te schaffen die je al op het oog had.
Kom naar de winkel en profiteer als een van de eerste van dit voordeel.